Första BVC besöket.

 

Idag har vi varit på BVC  för första gången, fick ta del av lite information och lite råd med amingen.

Jag hoppas verkligen att amingen kommer igång på riktigt, skulle vara så mycket lättare att slippa använda ersättning. Jag tror inte att det hade varit ett problem om jag hade haft en, men nu har jag två.

Jag har testat att dubbelammat och det funkar hyfsat, bara Clara som åmar sig och stretar emot ibland. Jag kan verkligen känna av att jag blir frustrerad ibland när det inte rikigt går som jag vill, men förösker ha tålamod och hoppas på att mjöken rinner till och räcker till båda. Just nu gör vi att den ena får börst och den andra ersättning och så tvärt om nästa gång.

Och sen tycker jag det är lite svårt att försöka få dom att äta samtidigt, är lite rädd att dom inte får i sig tillräckligt då. Men nu när vi var på BVC så hade båda gått upp i vikt så det kändes väldigt bra!

Jag håller på med förlossingsbrättelse men den tar lite tid, känns nästan spm att jag inte hinner med något alls nästan, varje gång dom sover så kastar jag mig över tvätt, matlagning, städning ut med hunden, så när dom har vaknat och vill ha mat så känner jag att jag egentligen skulle behövt gå på toa, men det får vänta tills efteråt.

Något roligt hände på BVC också, hade väldigt svårt för att hålla mig för skratt. Marcus skulle klä av Vilda inför vägningen och precis när han tog av henne blöjan så la hon av väldens raketbajs rätt på golvet! Hahaa!

Jag blev så himla paff, jag hade ingen aning om att bajs kunde flyga så långt!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Så jävla typiskt precis när han fått av henne blöjan :)

2011-04-18 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0