Goood morgon !!

Veronica Jarl

Så där , då har man vaknat och Marcus matar Vilda, bara Clara som fortfarande sover :)
Så just nu har dom sovit i ca 11 timmar, skönt :)
Vi har då haft tur med nätterna, och det är helt underbart att dom kan sova så länge!

Idag ska vi åka till siljansnäs och luncha med mormor, ska bli så roligt har sett fram mot det i flera dar!
Vad jag kan komma ihåg så har nog jag aldrig varit där förut.
Jag sa det till marcus igår att vi måste bli bättre på att ta oss ut lite, se oss om lite mer. Inte bara åka till Borlänge jämt och ständigt.

Vi har börjat kolla på dopdagar och vart vi ska hi hade tänkt ha i mockfjärd, för det är många från min sida som ska upp om ett par veckor och då skulle det vara perfekt att ha här, men då fanns det ingen plats på vandrar hemmet för marcus släkt !
Så det lutar ju mot att vi kommer ha dop neråt landet, blir lättare för släkten, men tråkigt på ett sätt för då blir det ju inga kompisar som man kan bjuda..
aja det blir nog bra :)

Ska snart gå ner och väcka Clara så att hon får lite mat i sig innan vi måste åka :)
Det ska packas väskor och bytas om och det tar en stund innan vi kan åka, så lär börjas i tid, det va inte som förr när det bara va att ta med sig plånbok och mobil och sen sätta sig i bilen.
NU är det nappar, filtar, ersättning, flaskor, blöjor, servetter mm.
Så det tar en stund :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0