3 bloggar i 1.

Som vissa kanske vet så har jag flera bloggar.
Det som jag har på Pralin måste följa samma tema, så där skriver jag bara om familjen.
Sen har jag en pysselblogg och så har jag denna blogg.
Och i denna blogg så samlar jag alltihop :)
Vissa vill bara läsa om pyssel och vissa vill bara läsa om familjen och vissa vill läsa allt :)
Så i denna blogg är det allt i ett !

Jag kom att tänka på en sak förut när jag satt på fejjan, det är att jag har blvit en sådan som många säger " Hon skriver bara om sina barn"  hahaa ! Men det är svårt att inte göra det :D dom är en sådan stor del av mitt liv så det blir lätt så :)

Idag var vi för övrigt på tulavippan, idag var det sista dagen som dom hade öppet i gagnef, mne dom skulle tydligen öppna i folkketshus sen om jag förstod det rätt...
Iaf så gjorde jag jättebra fynd !
Det var jättemånga som hade halva priset på allt, så oj vad jag fynda :D
Marcus tyckte iofs bara att det var en massa skit :P
Men han ska få se när det blir klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0