Galet ont i ryggen !

I ett par veckor nu har jag vaknat av att jag har så jädra ont i ryggen, det är något fruktansvärt jobbigt och jag kan inte somna om när jag väl vaknat. Men så fort jag börjar gå så går det över. Mysko.
Men jobbigt är det, känns som ryggen ska hinna knäckas på mitten innan jag har hunnit ta mig ur sängen.

Vet inte vad det kan vara för något , men hoppas att det går över snart.

Vad händer annars idag då?  Hmm ...
Det blir nog att fortsätta rensa lite ute och sen pyssla lite :)

Kommentarer
Postat av: Madden

Ont i ryggen är aldrig bra. De kan hända att du behöver sträcka ut den. finns ju maskiner till allt nu för tiden.. =O) Hoppas de går över snart, vet hur plågsamt det är att ha ont i ryggen.

kram

2011-07-18 @ 21:48:03
URL: http://MizzMadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0