Blir så trött !

Blir så trött på mig själv !
Att det ska vara så svårt att hålla bloggen updaterad !
Har haft mycket för mig , men inget att skylla på ;P
Nu sitter jag iaf på jobbet , har nyss betalat lite räkningar , skönt att kunna göra sånt på arbetstid ;D

Åh så är sommaren snart över ...
Vart tog den vägen ?
Har inte märkt av att det varit sommar ens , fort gick den !
Vill flytta utomlands !
Skönt det hade varit , till något ställe där det ALLTID är varmt !
Men aaa .. sen tycker jag ju samtidigt att det är väldigt mysigt med höst . .
Men ser inte fram emot vintern , den som va sist var ju oändligt lång !
Värsta vintern på länge , sen att man bor i dalarna gör kanske inte saken bättre.
Nää men det är väl bara att bita ihop den här vintern också , ser fram emot -30 NOT !
Lite sjukt det var i vintras när det hade varit -30 ett par dagar och sedan blev det -20 så tyckte man att det var varmt ?!
Hahaa ! Kan inte alltid vara lätt ;D
Man vänjer sig fort (:

Kom ihåg när vi var ner till grästorp och lilla edet i vintras , då var det typ grönt ! Massa gräs och träden hade börjat blomma ut .
Sen kom man till mockfjärd där det var en meter snö och jävligt kallt !
sjukt egentligen , sverige som är så litet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0