Silver Fang !


K
om på att jag köpte Silverfang för inte så länge sedan :)
Fick värsta nostalgi känslan när jag titta på den :D
Marica fick den av mig när hon fyllde år , syrran är verkligen en sån som inte gillar tecknat överhuvudtaget.
Men Silver gillar hon ! :D
Hahaa kom att tänka på när jag visa marcus dom filmerna för några år sedan , han skratta och likaså håkan när han fick se en snutt av filmerna. Sedan dess har de kallat Silver fang för Silver FAG ! :(
Men nu när vi skaffa dom på dvd så tvinga vi dom att titta på första , dom skratta ju lite emellanåt men sen kom marcus " Ska vi se på Silver ?" Hahaa ! Bäst ! :D
Dom är faktiskt bra , det är en bra handling i dom !

Kommentarer
Postat av: marica

BÄSTA SILVER <3

2010-08-22 @ 19:05:26
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0