Chicko - löplina ?


Här är chicko i sin löplina , ångrar inte valet av att skaffa löplina !
Först när jag och syster var på djurmagasinet så titta jag på den och tänkte att det verka va onödigt och la tillbaka den . Nästan lika fort så tog jag upp den igen och gick till kassan eftersom marcus har sagt att han ville ha en löplina till chicko.
Nu så tycker jag att det va ett av de bästa köpen på länge !
Speciellt när vi håller på så mkt inne , städar och packar upp mm så är det jätteskönt att han kan få vara ute lite istället för att vara inne och ha det tråkigt .
Varje gång vi kommer med selen så viftar han på svansen och springr mot dörren :)
Så det känns jättebra att chicko gillar det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0