Grannar.

Granne nr 1
Imorse så släppte jag ut Chicko i löplinan som vi har satt upp på baksidan.
Tänkte att det är lika bra han får vara ute lite medans jag fixar lite med el och a kassa mm.
Sen helt plötsligt så hör jag hur han börjar skälla och gny utanför , så kikar ut genom fönstret och då är våra grannars hundar på vår gård och försöker busa med chicko , blir nog lite för mycket för chicko och han blir lite rädd istället. Jag var precis på väg att gå ut dit när jag ser en av våra katter kommer farandes från ravinen och flyger på grannens hundar , tror hon försökte försvara chicko lite :)
Då tänkte jag att jag måste gå ut och hjälpa till , men när jag kom ut så hade grannen fått tillbaka sina hundar på gården. Katten kommer mot mig och ser både sur och stolt ut :)
Hahaa !
Min katt är verkligen inte riktigt klok ! :)

Granne nr 2
Kommmer från Grästorp ! whaaat ? :O
Satt på trappen ett tag medans jag kollade på när hundarna busade lite , så ser jag ett huvud sticka fram bakom häcken.
"Hallå ? Är det du som är från Grästorp?"
"ehh....aaa ?"
"Jag kommer också därifrån ! "
Så där stod vi och prata ett tag :)
Shit alltså va världen är liten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0