Halka ner i älven ;D

Skulle gå ner med Chicko och Milton till älven och bada lite med dom , vägen ner va ganska lerig så när vi kom ner tänkte jag att jag skulle doppa fötterna från bryggan , (som för övrigt ligger halvt under ytan :)
Ställer mig lite försiktigt i vattnet på bryggan och känner hur jag sakta saaakta börjar glida nerför får lite smått panik och försöker vända mig om så att jag kan kasta mig till den delen som är ovanför vatten ytan. Men blev inte riktigt som jag tänkt , landa istället precis under mig själv och vips så va jag helt genomblöt ! :D
Efter att jag hade kravlat mig upp på bryggan så la jag av väldens skratt ! Måste ha sett hur kul ut som helst om någon såg ( hoppas inte )

Hahaa ! Kan inte sluta skratta när jag tänker på det :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det där hade jag gärna velat se ;P

Kul att ni har köpt hus btw :)

2010-07-01 @ 21:28:11
URL: http://malinenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0