And now you're my whole life .

Imorse när jag vakna så fick jag en så underbar känsla i kroppen !
Jag är så otroligt glad & lycklig över mitt liv just nu !
Det kunde inte bli bättre ! :)
Jag älskar marcus över allt i hela världen !
Vi har eget hus , barn på väg och allt känns så otroligt bra ! !
Det var riktigt länge sedan jag va så här lycklig !
Och bättre kommer det bli , kan knappt vänta .
Vi har ramat in bilderna från ultraljudet och när jag titta på dom nyss så fick jag ett lyckorus i hela kroppen !
När jag ser på dom så får jag den känslan som jag fick när vi fick reda på att det va tvillingar .
Kunde känna hur jag fick tårar :)
Kan inte riktigt förstå hur mycket mitt liv kommr att förändras nu , men jag ser fram emot de !
2011 kommer nog bli det bästa året i mitt liv !

v

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi sitter i samma båt;) dock ska jag vi ju inte ha tvillingar men jag vet känslan du känner! När ska ni ha?

och vad jobbar du med förresten? pösss

2010-11-16 @ 14:24:48
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

jaa, min plan just nu är att börja plugga. MEn jag ändrar mig hela tiden så jag får se. Har inte någon kastat till mig ett superjobb innan dess så blir det nog så:)

2010-11-16 @ 14:58:46
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0