Äntligen !!

YEES !!
Nu äntligen har vi fått en tid till UL !
Oh va spännande det känns !!
När jag ringde till barnmorskan så sa jag att jag inte hade fått en tid än , så då såg hon att hon hade glömt att fixa en remiss till mig .

Bm
- Men oj ! Jag har glömt att lägga in en remiss åt dig !
Jag ber så mkt om ursäkt !
Jag
- Okej , nej det är lugnt , vi undra bara varför det aldrig kom något brev .
Bm
- Ja det förstår jag , det va tur att ni ringde annars hade ni inte fått någon , men häng kvar så ska jag fixa in dig med en gång .
Så ! Nu är det inlagt , nu kommer det gå undan , dom ringer er nog idag om en tid.
Så tokigt det kan bli , men va bra att du ringde !

Så nyss ringde dom och sa att vi får en tid nästa vecka :)
Onsdag 10.30
Längtar !!!

v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vad roligt :)

Du måste ringa sen och berätta så måste jag få se på bilderna!!!

Det är helt sjukt när man ligger där och ser ett liv i sin mage och att det är en bäbis..

Men en helt underbar känsla så ta vara på den!!

Låg nyss och tittade på Moa och kan inte fatta att min lilla tjej är så stor.Hur fort det har gått!!

KRAM <3

2010-11-03 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0