Fredag !

Igår trodde jag att det va fredag så nu blir det som en "extra" ledig dag ! ;)
Igår va jag på kupolen med min lilla syster jessica .
Släpade med henne i nästan alla affärer , stackars tös !
Men så blir det när man  shoppar med mig .
Sen åt vi på tacobar , det tyckte nog jessica bäst om , hahaa !
Fick iaf köpt mig 2 par legins & 2 par mammabyxor.
Mammabyxorna har jag köpt på h&m , har hört en massa om att dom inte är något bra.
Men kände att jag måste bara ha dom , dom va så otroligt sköna !
Så hoppas på att dom håller ett tag iaf :)
Sen kom mamma upp från darsland igår , så vi åkte dit och hjälpte dom lite med flytten.
Köpte deras soffa också :)
Tycker den är så fin !
Så nu står den i vardagsrummet , oh va bra den passa in ;D
Är riktigt nöjd !
Ska ta en bild på den sen så ni får se :)
Nu ska jag klä på mig sen blir det att åka till affären och köpa diskhandskar och sköljmedel.
Idag kommr marcus föräldrar och ena bror så då blir det att städa lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0