Gravid med tvillingar.

Nu har det gått fyra dagar sedan vi fick reda på att vi ska ha tvillingar , det har verkligen gått fort :)
Dom här dagarna har varit fulla med planering och jag & marcus har pratat jättemkt om allt , renovering , jobb , bil , pengar , och vad som väntas av var och en .
Och jag känner verkligen hur nära jag och marcus har kommit varandra :)
Så någon vecka efter att lönen kommer så blir det att åka till ikea och handla lite golv , garderober mm
Vi tänkte först att vi ska vänta med barngrejer , men det kommer nog att åka med i farten ;)
Vi ska ju ändå ha dubblt av allt , och efter vecka 25 så kommer jag att vara sjukskriven .
Eftersom när man väntar tvillingar så kan dom komma efter v 25 . Jag hoppas att dom inte gör det , men om dom gör det så känner jag inte direkt för att vara så jättelångt hemifrån .
Sen kan man ju i och för sig beställa hem ;)
Nää nu ska jag titta lite till på ikeas hemsida om jag kan hitta något mer att skriva upp på min inköpslista !

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0