Sminkbox - äntligen är det ordning !

Har kollat runt ett tag efter en ny sminkväska , tycker det är svårt att hitta någon.
Men blev till slut en verktygslåda som fick bli min nya sminkväska :)
Allt mitt smink ligger i olika nässesärer och det blir så drygt att hitta på det kman ska ha.
Så nu har jag kastat dom flesta och sparat en som jag kan ha när jag reser någonstans och bara ta med mig det viktigaste .
Är rikigt nöjd med min verktygslåda ;D
Den är riktigt praktiskt , får plats med hur mkt som helst !
Och den kommer passa perfekt sen när våran walk in closet blir klar , när nu det blir :)
Har ganska mkt som prioriteras före , meeen tar det för lång tid börjar jag själv !
;P

Köpte denna på jula för 349:-


Kommentarer
Postat av: Bella

Den har jag med! super bra ju!! :)

2010-11-03 @ 14:26:12
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0