Tisdag idag då .

Tisdag , tisdag , what to do ?
Egentligen behöver jag inte ens fundera på vad som ska göras , behöver bara se mig omkring så ser jag en hel del , disk , tvätt , sopor , dammsuga , men hur tråååkigt är det inte !! Varje gång man är ledig så är det alltid något som ska göras , man kan aldrig bara vara känns det som .
Men skönt att ha lite och göra också , men har ju inte världens lust direkt . . .
Har i alla fall hängt upp tvätt och släng i en ny , sen har jag skärt ut tapeter som marcus kan hjälpa mig att sätta upp sen när han kommer hem :)
Hahaa , gick inte så bra för han igår när han skulle smälla upp tapeter ! :D
Satt i soffan och så hörde jag världens vrål från flera rum bort !
Våga inte ens gå in till han , marcus har slutat snusa så han tappar tålamodet väääldigt snabbt , så ville inte va ivägen för han :)
Men idag va han på betydligt bättre humör , så då ska det väl förhoppningsvis gå bättre :)
hmm . . . undrar om man ska ta tag i disken då !
Japp , lika bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0