Hang around.

Nu så har marcus åkt & jobbat , så då sitter man här aldelles för sig själv.
Har lite svårt att komma på något att göra , ska väl städa lite i köket innan syster kommer förbi på lunch . Då kommer de bli stökigt igen , fan va meningslöst egentligen ! :)
ajaa , men det blir trevligt med lite sällskap , hatar att göra mat till mig själv .
Trodde jag skulle bli världens onyttigaste när jag blev gravid men är inte ett dugg sugen på något.
Så det känns bra , känner faktiskt att jag vill äta nyttigare än innan .
Så det är ju ett stort plus :)

Kommentarer
Postat av: marica

Tack för lunch :) Jätttegott !!

2010-10-14 @ 12:04:05
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0