Idag är det en sådan där dag . . .

Då var det fredag idag , veckorna går så himla fort !
Idag ska jag försöka hinna med allt som jag inte hann igår , känns skönt att marcus är hemma idag , då kan vi greja tillsammans :)
Allt blir så mkt roligarte då!
Läste syrrans blogg också , vi va ju och storhandla i onsdags . . . detta hände mig *suck*


Idag har jag & syster yster varit till borlänge & käkat lunch, shoppat på moduline & storhandlat på Willys .. Jag blir så glad och lika överraskad varje gång jag handlar där , hur billigt de är :) Så värt att storhandla alltså ! Vi scannade ju såklart också , de gör de hela liiite roligare ;b När vi väl va klara och skulle gå ut så hade ju veronica VERKLIGEN storhandlat , kundvagnen var överfull och utanför så står de ca 5 st betongstolpar och såklart så kör hon rakt in i en utav dom , varorna flyger och veronica med , in i vagnen ! Hör bara hur de smäller bakom mig och när jag fattade vad hon hade gjort så dog jag av skratt alltså :D Fyfan va fult de va .. Folket kollade nog tillslut mer på mig än på veronica som egentligen hade gjort bort sig !!! Gud va roligt , jag vill storhandla varje dag ;b

jag slutar aldrig förvånas av hur klantig jag är ibland  . . .
men det va ju kul att marica fick skratta tills hon grät ;)
själv fick jag ganska ont !
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0