Promenadband.

http://www.rusta.se/images/products/75101299_m.jpg


B
åde jag & marcus har blivit dåliga på att gå långpromenader med chicko , pga allt som ska göras med huset.
Och han behöver mkt motion , förr så cyklade jag med han så att han verkligen fick springa av sig , men nu vågar jag inte det längre nu när jag är gravid och när det börjar bli så halt ute.
Så fick iden när jag kollade på "mannen som kan tala med hundar" där använder han sig av ett promenadband.
Så det blev att fara iväg till rusta och köpa ett sånt till han , nu har jag lite mindre ångest .
Tycker så synd om han att vi inte har samma tid längre , men vi är lite stressade för att hinna bli klar med allt , eller iaf så mkt som möjligt innan bäbisen kommer.
Så känns lite bättre nu , och han älskar att springa på bandet , trodde först att han skulle bli lite rädd , men han tveka nästan inte ens , och nu  när man kommer med kopplet så vifftar han för fullt på svansen !
Känns skönt , och vi märker att han har fått mer ro i kroppen.
Det va inte så farligt dyrt heller , vi gav 2495:-
Och än så länge är vi riktigt nöjda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha,ha måste se det nån gång!! Ser det framför mig när han springer på det!! Söt hunden :)

Måste komma och hälsa på snart igen och stanna lite längre!!

KRAM//Cajsa!!

2010-10-31 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0