Tulavippan.

Torsdag ? Onsdag ?
Har börjat bli helt dagblind känns det som , har ingen koll på vad det är för dagar , vecka eller år :D
Kan inte alltid va lätt ;P
Igår fick jag lite shopping begär , så tog med mig marcus och så for vi till insjön och shoppa lite kläder sen vidare in på Clas Ohlson och köpte lampor , sen det bästa på hela dagen , TULAVIPPAN !!
Jädrar va mycket jag hitta ! Och till så himla bra priser , gamla möbler som ska få sig en riktigt makeover. På det sättet gillar jag den lantliga stilen . Gamla möbler kan bli riktig fina efter man slipat och målat lite vitt :)
Ska bli roligt när dom blir klara .
Sitter på jobbet nu och kan knappt vänta tills jag kommer hem så att jag kan få börja göra iordning :)
Nu börjar det kännas bra hemma , nu när det blir lite mer förvaring , ska lägga upp lite bilder på mina fynd sen när jag kommer hem :)
Nu är jag allt bra lycklig :)
Älskar förvaring och älskar att pyssla , It´s a perfect match ! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack gölle:)

2010-10-05 @ 12:19:38
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0