Host host !

Sitter framför datorn och hostar lungorna ur mig , fan va jag hatar förkylning !
Men verkar ju inte va den ända.
Men ska palla mig iväg till jobbet , för så sjuk är jag ändå inte :)
Känner att jag har kört slut på mig det sista , så kanske inte så konstigt om man inte har mått någe bra i helgen.
Har bara legat i sängen med dunder förkylning och huvudvärk , kul !
ussch . . .
Börjar känna att vi kommer någonstans med renoveringen , men det blir bara en massa halvfärdigt , så har inte kunnat bli några före och efter bilder, i och för sig så är hallen klar men måste få upp gardiner , har inte hittat någon gardinstång än , får kolla på ikea , där köpte jag min förra som var riktigt lång :)
Och där är det inte dyrt heller :)
Får satsa på det nästa helg , då ska vi neråt landet :)
Det ska bli roligt ! Får se om vi hinner en vända till Ullared samtidigt , hade ju inte vart helt fel ;)
Ska köpa alla julklappar tidigt i år , står inte ut med att ha allting klart i sista minut !
Nää så i år ska jag börja tidigt !

Nu ska jag krypa ner hos darling och försöka väcka han :)

Kommentarer
Postat av: Madden

Ja förstår inte varför folk gillar sina jobb så mycke. =OP

så ni har hus ni med.. SHIT va alla blir stora fort nu för tiden.

ha det gott tjejen!

2010-09-15 @ 10:30:00
URL: http://MizzMadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0