Ibland lönar det sig ...

...att jobba extra pass :)
Sist när jag jobba 40 timmar i rad så var det en massa krångel med personal , det var ju inte meningen att jag skulle jobba så länge . Men ingen kom och byte av mig , så då blev det att jobba 40 timmar. Det gick väldigt bra att göra det , hade inget planerat eller så .
Men pratade med chefen sen om detta och då sa hon att jag skulle få dubbelt betalt !
Blev så himla glad så ni kan inte fatta ! :D
Så ibland lönar det sig att jobba extra , och det va ju inte drygt , tyckte bara det var bra att få jobba lite :)
Men såna gånger när ens chef gör så , det är då man känner sig uppskattad :)
Utan en massa krångel.
Tack så mkt för det !
That made my day !

Kommentarer
Postat av: jessica jarl

gööööttt ;D <3

2010-09-05 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0