Jobb jobb jobb härliga jobb !

Sitter här och avverkar lite tid av mitt 1 1/2 dygnspass.
Får ju inte jobba så egentligen men bara jag får extra betalt så blir jag glad för det .
Har verkligen blivit lite kaos på jobbet , fattas lite personal :D
Men som tur va har jag inget för mig så kan väl jobba lite , går av imorgon och jobbar dygn på lördag sen igen.
Det blir pengar de :)
Något possitivt iaf , ska inte klaga vissa sitter utan jobb och jag har för mkt jobb :)
Men gillar ju att jobba också , är ju ganska pengaberoende ;)

Vill ju ha en NY bil , skulle inte va helt fel , min bil gick ju sönder får ett tag sen.
Men nu har min babe varit duktig och fixat det , fick lite panik ett tag när vi skulle runt och köpa en ny gasvire , fanns ju ingenstans så vi åkte till volvo för där måste dom ju ha , men då så har den utgått ! Wtf ??
Vad gör vi nu ??
Blir till skroten och leta , drygt !
Men sen ringde marcus till sin bror och han sa att hans kompis brukade ta en moppevire istället. (?)
Va lite skeptisk , men det funka ! Vi åkte till touringbutiken och där kosta allt vi skulle ha 40:- !
Så himla perfekt , varken jag eller marcus kan något om bilar , men marcus fixa det !
Gud va glad jag blev då !
Min duktiga karl ! :)
Men börjar bli riktigt less på skitbilar , så nu vill jag ha en ny ! :)
Håller på att spara pengar , så får se när man får råd med en sån , hoppas på snart , men lär nog ta ett tag , tyvärr !

När man sitter så här länge på jobbet så kan jag känna lite panik för allt som vi måste ha gjort ganska snart med huset. Så imorse ringde darling och sa att han fixat ved , oh va skönt ! Så den kommer på lördag morgon.
Så då vet jag vad jag ska göra innan jobbet :)
Har haft lite panik med att fixa ved ,  är så seg på att ta tag i saker.
Får försöka bli bättre på det.
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0