Va hände igår ?

Hmm ... lite fel det blev när jag kom till jobbet igår.
För det första hade jag jättelite batteri på mobilen , så när det aldrig kom någon så skicka jag ett sms och fråga vart dom va någonstans , då ringde en PA upp och sa att hon jobba istället för mig (?)

-Va??
-Ja , dom sa att du va sjuk !
-Okej . .. ehhh jag ska ringa bemanningen.

Så vi la på och jag fick lite panik att batteriet va så dåligt , händer jämt mig något när jag har så lite batteri kvar !
Ringde upp bemanningen och försökte förklara så gott det gick , att jag hade varit sjuk och att jag skulle höra av mig dagen efter om jag fortfarande va sjuk och att nu när jag kom till jobbet så var det en annan PA som jobba för mig. Och eftersom jag inte va sjuk och kände att jag kunde jobba så hörde jag inte av mig , då så sa den jag prata med att det måste blivit något fel i kommunikationen , och att det klart att jag ska få min lön . " Så åk hem du , så får du din lön också " Och där dog mitt batteri ! Snacka om tur ! :)

På det sättet är det ett väldigt bra företag :)
Är mycket tacksam för att jag ändå fick min lön !
Tack så mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0