Måndag.

Början på en ny vecka, min måndag börjar med att vara hundvakt åt elins hund medans hon jobbar.
Upp kl 05.45, sätter på kaffet som jag redan hade förberett kvällen innan, annars blir det lätt fel när man inte är så värst pigg :)
Sen kom elin med dizel, chicko blev alldeles till sig och höll på att dö av upphetsning ! :)
Men det har faktiskt gått bra att vara hundvakt än så länge , hade förberett mig på det värsta. Har hört att han tuggar på skor, väggar, möbler, hoppar upp i säng/soffa, lyssnar inte mm.
Men nää allt har gått bra :)
Är iofs några timmar kvar meeen. . . jag tror nog att vi fixar det :)
Det ända dom gör är att de tuggar på ben och sover.
Sen busar de som tusan när de kommer ut så det tröttnar väl ut dom en del så att dom är lugna inne :)
Skönt de , för då kan jag slappna av lite mera.
Ska strax börja greja lite med tradera, har fått sålt lite där som ska skickas iväg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0