"Shit va stor du är!"

”Shit va stor du är!” den vanligaste kommentarerna jag får höra just nu, och när jag ser mig själv på bild så förstår jag vad alla ser! Det ser ju inte klokt ut! :D

Många frågar om det är jobbigt eller tungt, om jag har ont i ryggen, men sanningen är att det är det inte, det känns som vanligt.

Bara ibland som jag är lite stelare och det är jobbigt att ta sig ur sängen. Och det är lite jobbigt att gå långa sträckor, men annars mår jag bra :)

Passade på att färga håret häromdagen, jag gillar att vara blond, men får så himla snabbt utväxt och den är väldigt mörk. Så bara efter någon vecka måste det färgas om, så bestämde mig för att vara mörkhårig nu ett tag framöver. För jag kommer inte ha tid att färga håret hela tiden. Så nu fick det bli såhär :) men jag är väldigt nöjd ändå :)

Kallt är det idag också- 28.8 visar min termometer på just nu, jag tror jag håller mig inne idag.

Ha en trevlig Torsdag allihop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0