Söndag.

Jahopp , då va helgen snart slut då.
Tråkigt att det alltid går så fort !
Igår va iaf jag och marcus hem till tina och simon och tjöta lite :)
Det va mycket trevligt !
Skönt att komma utanför 50 skyltarna !
Sen va marcus fyllechaffis åt syster, va egentligen jag som skulle köra meeen hmm..
Jag får inte plats bakom ratten längre ! :D
Och om jag tar bak sättet så att magen får plats så når jag inte men fötterna utan kör typ med tårna, känns inte så trafiksäkert direkt :)
Så det va ju barar att tvinga marcus att köra.
-okej , men inget donken då !
- nää ska säga de , men dom kanske bara vill direkt hem.
Framme i borlänge;
- Vi tar donken ! skriker marica :)
- njae . . marcus är inte så sugen på det.
- Joo men jag bjuder !
- nää men vi åker hem.
Sluta med att vi åkte till donken iaf :)
Hahaa så marcus va ju lagomt glad !
Men han blev på bättre humör när han fick
lägga sig i sängen och kolla på
"How I met your mother "
Det va våran lördag de :)

Kommentarer
Postat av: Marica

Ni älskar mig !

2011-02-27 @ 16:26:11
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0