Veckorna närmar sig !

Shit nu är vi i vecka 29+1 , nu går det fort vill jag lova !
Dom säger det att dom kan komma när som helst och att alla veckor över v 35 är bonus. Har lite smått panik om dom kommer innan v 35. Men oh va jag längtar samtidigt ! :)
Måste få gjort lite till bara innan dom får komma, så håll ere inne en liten stund till bäbisar ;)

Är snart klar iaf så det känns skönt !

Idag ska jag fortsätta förbereda lite för bäbisarna, ska ladda filmkamera ( ska inte filma själva födelsen, utan mer innan och efter, första gången vi åker hem mm :) sen ska jag packa väskan klart tänkte jag :)

Sen ska jag göra klart en ängel till ens om beställt, hon som beställt vill ha en ängel som är en distriktsköterska, en liten utmaning men hoppas jag blir klar idag :) Orkar inte ha det hängandes över mig :)
Nää men om man ska ta och tvätta lite att ha med sig i väskan :)

see ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0