Bloggtorka.

Varje gång jag sätter mig vid datorn så försöker jag komma på något att skriva i bloggen, men det är helt omöjligt att komma på något att skriva om.
Mina dagar ser så lika ut nu, jag är hemma i stort sett hela tiden, kommer ingenstans för jag får inte plats bakom ratten längre.
Så mina dagar ser ut så här; vaknar, äter frukost, ser på tv, städar/tvättar, Marcus kommer hem från jobbet, äter, ser på mer tv, dags för sängen och sen börjar det om igen.
Inte det roligaste direkt, försöker få tiden att gå om jag pysslar lite, men där har jag också fått idétorka.
Har i och för sig inte så mycket ork nu den senaste veckan, kanske därför som jag inte gör så mycket på dagarna.
Har väl sina skäll det också, att jag ska vila upp mig inför förlossningen, som aldrig verkar komma!
Trodde aldrig att jag skulle gå så här långt som vi har gjort nu.
Varje dag vill jag att dom ska komma, samtidigt är jag livrädd för att dom ska komma!
Alla förändringar och allt ovetande är skrämmande.
För att inte tala om förlossningen!
Samtidigt som jag är rädd så kan jag knappt vänta!
Har funderat på om jag ska testa att "sätta igång" förlossningen på natutligväg.
Men sedan tänker jag, varför?
Dom kommer när dom är redo, även om jag verkligen vill träffa dom, så vet jag att dom kommer förr eller senare i alla fall. Jag behöver inte skynda på det hela.
Jag känner mig inte riktigt redo så på ett sätt är det bra om dom stannar en stund till :)
Men det är ju verkligen inte långt kvar, den 9:e april är det beräknat.
Tiden har gått fort!
Sen vet jag inte alls om hallonbladste, mirakeldrycken, rincinolja mm verkligen funkar?
Har det funkar för er?


Kommentarer
Postat av: Erca B

Hej Veronica! Gud vad spännande! Nu är det inte långt kvar. :D Jag testade hallonbladste efter att jag hade gått över tiden! Började dricka på torsdagen (drack flera koppar). På fredag morgon kände jag verkar och på lördagen är han född! :D Kan ju såklart inte säga att det var hallonbladsteet men det är ju absolut värt ett försök! Men man skulle inte börja dricka innan vecka 37! Lycka till! Vill se dom små snart! :D Kram

2011-03-21 @ 14:50:12
Postat av: Marica

Jag har testat mirakeldrycken , den funka finfint ;)

2011-03-21 @ 21:52:15
URL: http://maricajarl.blogg.se/
Postat av: Marica

Japp , illaluktande skitungar ;) HAHA !

2011-03-22 @ 00:01:44
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0