Inga bebisar än.

Trodde aldrig att det skulle gå så långt, men nu är det 38+0 så då går vi alltså in i vecka 39.

Börjar bli lite rädd för själva förlossningen, men hoppas verkligen att den kommer gå bra.
Bebisarna rör sig så himla lite nu så måste puffa på dom för att se så att de fortfarande lever!                              Men det är ju inte så konstigt nu när det inte finns så mycket plats kvar i magen.

På Måndag så väntar ännu ett ultraljud, får se vad de säger då om de små liven, får hoppas att allt ser bra ut, men det har det ju gjort hela tiden så förväntar mig att det ser bra ut även då.                                                            Är så förväntansfull, det ska bli så himla roligt att se hur dom ser ut och vad vi får för barn.

Livet håller verkligen på att förändras.
Samtidigt som jag är lite halvrädd för förlossningen så ser jag ändå fram mot den, jag är lite nyfiken på smärtan, hur ont det kommer att göra.
Kommer jag vilja göra om det?
Läste lite om förlossningsrädsla, och de som lider av det mest är de som redan fått barn...
Såå ehh... aa jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0