Lättnad!

Igår var jag och Marcus till barnmorskan igen för att göra om lite prover.

Började med att kolla urinet och jag höll verkligen tummarna för att det inte skulle vara något äggviteämne i det.

Och till min stora glädje fanns det inget alls, så skönt!

Då va det värsta över, sen vidare till att kolla om jag möjligtvis hade graviditetsdiabetes, vilket visade att det hade jag inte heller!

Ohh vad skönt!

Nu kan jag andas ut, men barnmorskan sa ändå att jag ska tänka på att inte äta för mycket socker eller salt. Så det har jag börjat trappat ner med.Inget mer salt i maten för min del, ingen dricka eller godis.

Jag var så glad och lättad över att allt såg bra ut,  Marcus kom på att vi skulle fira det med att äta frukostbuffé på Mockfjärdshuset. Så där satt vi tillsammans med min syster och våran kompis Elin och njöt av allt det goda som fanns uppdukat.

Så nu är det bara att vänta tills de små liven kommer ut.

Jag kan knappt vänta!

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0