Sista ultraljudet ?

I fredags var vi på (förhoppningsvis) det allra sista ultraljudet!
Allt såg så fint ut, perfekt med vatten och vi fick se hur dom övade på att andas.
Så himla mysigt! Nu kan jag snart inte vänta längre!
Nu vill jag att dom kommer så att jag kan få hålla i mina bebisar!
Tvilling 1 vägde nu ca 2600g och tvilling 2 ca 3000g. Så nu börjar dom bli stora!
Vi fick en ny tid för ultraljud den 28 mars, men  läkaren sa att hon hoppades att dom skulle komma innan det, det gör jag med!
Även om det är jättekul att vara gravid och få gå på en massa ultraljud och kontroller, men nu får dom komma när dom vill för min del!
Just ja, läkaren råkade försäga sig lite också, vi fick reda på att vi väntar tvåäggstvillingar! "Troligtvis" sa hon när jag sa "Va? Är det?" Hon visste inte att vi inte redan visste, vi brukar alltid säga till om det men gjorde inte det denna gång, men det gör absolut ingenting!
Jag är så himla glad för våra små barn, hon kunde lika gärna ha sagt vad det var för kön och jag hade inte brytt mig!
Så nu är det bara att vänta på våra små bebisar ska ploppa ut!

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0