Svettattack!

Vilken natt!
Hela denna natten låg jag och svettades över hela kroppen, jag hade verkligen jättesvårt att somna.
Och när jag väl gjorde det så drömde jag en massa konstigt så då vakna jag igen.
Och stackars Marcus kunde inte heller somna för att jag lät så mycket, snarka och andades konstigt, va svettig och tog allt täcke. Så han hade gått ut och lagt sig på soffan.
När klockan nästan var 05.00 gick jag upp på toa och såg att han låg och titta på tv i soffan.
Så då kunde jag övertala han att gå och lägga sig i sängen igen, då somna han med en gång.
Men undrar hur pigg han är på jobbet idag?
Stackare.
Blir nog en tidig natt idag skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0