Torsdag.

Idag har jag haft en av de bästa slappardagarna på länge!
jag har bara legat i sängen och kollat på Gossip Girl 3,
oh va det är bra !
Tack för lånet sis ! ;)
Tiden går lite fortare när man har något att titta på.
Har haft en hel del sammandragningar idag,
så kände att det va skönt att bara ta det lugnt.
Hänt annars idag då? hmm..
Har skrivit klart förlossningsplanen, skönt att ha det gjort!
Sen har marcus bjudit på hamburgare och pommes.
Det satt inte helt fel :)
Sen hade vi lite mys i soffan till mean girls, I know ! Oldie! ;D
Har glömt hur roliga fjortisfilmer kan vara ibland!
Och nu då, jaaa nu så ska jag och marcus möblera om lite.
eller jag pekar och marcus möblerar ;)
Längtar till imorgon, då är det dags för ännu ett ultraljud!

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0